Brave - Archaeology
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Brave - Archaeology

Egyptian Archaeology

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

لو لية حق

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
شاعر الرومانسية
MoshRef
MoshRef
شاعر الرومانسية

ذكر عدد الرسائل : 79

لو لية حق Empty
مُساهمةموضوع: لو لية حق   لو لية حق Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 21, 2007 3:50 pm

لو لية حق

لو لية حق أنا حقي مبيتسبش وأنا مش قليل الحيلة ومبغلبش أدى الأيام مبنا وبكرة نشوف دانا إلى يجى علية مبيكسبش
لو لية حق أنا حقي مبيتسبش وأنا مش قليل الحيلة ومبغلبش أدى الأيام مبنا وبكرة نشوف دانا إلى يجى علية مبيكسبش
هن روح أنا وانتى من بعضنا فين هنشوف مين فينا هيدحك على مين
هن روح أنا وانتى من بعضنا فين هنشوف مين فينا هيدحك على مين دانا حالف لردا لك جرح بجرحين والبادي كان اظلم والعين بالعين
طول عمري أنا راسي رفعة لفوق لسة مجا ش إلى يجبها لتحت لو كان غرور الدنيا غرق فوق اةةة فوق ومتفتكرش انك بظلمي ارتحت
طول عمري أنا راسي رفعة لفوق لسة مجا ش إلى يجبها لتحت لو كان غرور الدنيا غرق فوق ومتفتكرش انك بظلمي ارتحت
هن روح أنا وانتى من بعضنا فين هنشوف مين فينا هيدحك على مين هن روح أنا وانتى من بعضنا فين هنشوف مين فينا هيدحك على مين
دانا حالف لردا لك جرح بجرحين والبادي كان اظلم والعين بالعين

(شاعر الرومانسية)
تيــــــــــ تامر ــــــــــتو

MAIL

NANSY_G@HOTMAIL.COM
TAMER.TAMER781@YAHOO.COM
القلب الطيب
MoshRef
MoshRef
القلب الطيب

انثى عدد الرسائل : 610

لو لية حق Empty
مُساهمةموضوع: رد: لو لية حق   لو لية حق Icon_minitimeالخميس نوفمبر 22, 2007 4:17 pm

طول عمري أنا راسي رفعة لفوق لسة مجا ش إلى يجبها لتحت لو كان غرور الدنيا غرق فوق ومتفتكرش انك بظلمي ارتحت

كلمات جميلة جدا
وين هالغيبة اخي شاعر منور المنتدى

لو لية حق
صفحة 1 من اصل 1